miercuri, 15 august 2012

Just thoughts

Astazi a trebuit sa astept 3 ore, singura, asa ca am avut timp sa ma gandesc la multe.

3SE – Clipe
Asculta mai multe audio diverse

As vrea sa pot spune “Mi-a placut mai mult iubitul, dar imi lipseste prietenul...”, insa e o parte, mare, in mine, care-mi striga “It was ALL fake!!!”. Iar eu urasc fake-ul; il detest cu puterea dezgustsilenceului si a temei. Sunt suparata pe el ca… boyfriend, dar sunt dezamagita de el ca prieten, CA OM. Si nu inteleg… de ce?… Mereu ma va depasi motivul pentru care oamenii aleg sa faca astfel de lucruri, caci nu pot intelege satisfactia pe care le-o poate da, caci fiind fake… toate sunt egale cu zero. Valoarea lor e nula. De ce sa vrei nimicul, vidul, ceva fara valoare?… Probabil ca doar valorile mele sunt foarte diferite de ale altora!…

Sambata am avut parte de doua astfel de realizari – presupun ca a fost ziua cu reduceri: doua in pachet de una. A fost o zi dintre alea pe care ai vrea sa le sari, pe care poate ca as fi dormit-o pana seara daca as fi stiut cum va fi, dar in care m-am bucurat de o secunda din aceea foarte rara, o secunda in care intelegi atat de multe lucruri deodata incat nici mintea ta nu are timp sa le pronunte pe toate – doar le stie.

De asta zic doar ca “poate” as sari-o. Mi-a lasat o lectie si o realizare importanta, care contine in ea multe alte lectii mici. Insa sunt foarte grele. Sunt genul de lectii pe care te intrebi cum le vei duce cu tine mereu, genul care sti ca iti vor prinde bine, dar pe care nu stii daca se merita sa le porti in mintea ta, caci atarna greu. Sunt genul de lectii care te schimba, care te fac mai mare, mai singura si, da, mai trista.

Nimic nu mi-as dori mai mult in clipa de fata decat un prieten adevarat. Bine, nu vorbesc de sanatate, de fetita mea, de familie sau orice are legatura cu astea. Hei, alea trei ore de care va ziceam mai devreme au fost petrecute la UPU, so… I still know which are the basic things in life, but… La fel cum, de mult timp, mi-am dorit o relatie frumoasa cu un om care sa merite, acum imi doresc un prieten. Un amic. Poate fi si femeie, desi, cumva, am mai multa incredere in sinceritatea barbatilor. Si in intelepciunea lor. Si in sufletul lor. Ei se aseamana mai mult cu batranii… ; si cu copiii!…

Presupun ca daca as gasi vreodata un astfel de amic as avea grija s-o dau in bara si atunci…

Sau, cum se spune: in viata, ai lucrurile pe care le doresti numai atunci cand nu-ti mai trebuie, cand nu mai au nici o valoare pentru tine.

E o vorba care zice ca atunci cand vrei ceva ce nu ai, da altora ceea ce nu au ei. Cred ca asta o sa fac acum: o sa incerc sa fiu mai… darnica cu… mine, pentru cei din jurul mei. Cu timpul meu, cu atentia mea, cu suflet, rabdare, iertare, accepatare si intelegere. Atat cat pot, atunci cand pot. Dar vreau sa pot mai mult, sa dau mai mult… Sa incerc sa-i ajut pe altii, pe toti, cu problemele lor, ma va ajuta sa nu ma gandesc la ale mele. Tot sunt eu o “sfanta prefacuta” (citam)!…

Si vreau un caine! Un caine e mai bun decat un prieten… But, first, I need a job. Si trebuie sa inventez ceva pentru… a face ceva fara sa fac acel ceva. Nu va ganditi la prostii – las doar asa pentru a sublinia dificultatea problemei, desi e vorba de un lucru banal… , dar foarte important pentru mine!

Tom T. Hall - Old Dogs, Children And Watermelon Wine

Asculta mai multe audio diverse

Hmm, blogul asta devine un adevarat jurnal…

Noapte buna, copilasi, si cat mai multa iubire frumoasa si… curata! Sa fiti cuminti si buni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu