marți, 27 iulie 2010

Headaches and meditation

:(((

Ma doare capul! Mi-e sete! Ma deranjeaza galagia! Chiar si traficul! Si lumina! Si tusesc cat o intreaga sectie TBC!

Ce bine era cand eram mica si puteam sa beau oricat, fara efecte secundare! :(

Am terminat deja o cutie de Santal, un litru de Zuzu cu fursecuri si un sandwich mega-urias! Si e de-abia 10!

Dupa ce o sa imi treaca durerea de cap de la bere, cred o sa ma ia greata de la lapte.

Partea buna la mahmureala este ca te simti prea rau pentru a putea sa procesezi prea multe legate de seara precedenta.

Dar e de-abia 10 si trebuie sa stau la birou pana la 4, apoi sa plec in santier pana maine noapte, unde, of course, nu ma duc sa dorm, so… I’m gonna be really tired! Mai tarziu, if i’m lucky, o s-o sterg acasa, vreo 2 ore, sa dorm pentru ca, daca ma duc asa in santier, o sa bat pe careva!

10:18

Later edit: nu stiu ce ati inteles din ultimele doua posturi (including this), dar povestea e scurta: am iesit aseara la o bere cu un vechi amic. Genul de amic de stie despre mine chestii de la genul “ce salariu am” si pana la “cu cine m-am… ultima data”. Toate bune si frumoase pana la un moment dat, cand am avut o mica surpriza. Nu, surpriza nu a fost ca unul vrea sa o… pe una, ci ca el s-a gandit ca eu m-as culca cu el. Hmmm! Trist… imi placea sa cred ca apreciaza putin mai mult de atat prietenia noastra, ca ma cunoaste indeajuns de bine incat sa stie ca nu ma culc cu un tip decat daca il iubesc si ca nu sunt atat de proasta incat sa inghit cele mai idioate vrajeli siropoase doar pentru ca ma simt singura.

Partea proasta e ca m-am obisnuit deja cu astfel de prieteni!

Partea si mai proasta este ca inca mai cred in povesti de Brontes! :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu