sâmbătă, 17 aprilie 2010

So lonely that even I seem too far away for myself

Intr-o lume plina de oameni, de viata, cum ma pot simti asa de singura?


character_24

Ma simt libera numai cand fac ceea ce vreau, fara sa imi pese de nimic (doar de Ghishu, but this is easy!), dar ma simt oribil cand nu imi respect propriile mele reguli, cand imi insel principiile, in care chiar cred… Asa ca deocamdata n-am chef sa fac nimic pentru ca, din nou, ce vreau – nu vreau si ce nu vreau – vreau. Logic, nu? Intelege cineva asta?!? So…


Astazi voi face un experiment: voi crea un nou cont pe cea mai vizitata retea sociala din Romania (a little Google research needed, of course), iar mai departe voi face un ID anomin si voi pune acolo link-ul la acest blog. Pentru ca astazi simt nevoia sa-i ascult si pe altii. [http://www.ebizmba.com/articles/social-networking-websites ]


Link: mebyme-scrapsandpieces.hi5.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu