duminică, 21 februarie 2010

Duminica de dimineatza

Ceva jenant mi s-a intamplat astazi iar. Ceva foarte jenant daca nu as fi EU, obisnuita cu astfel de intamplari, si daca nu as avea ceva ani buni de experienta ca mamica, calitate ce atrage cumva, si ea, astfel de experiente (cel putin la noi in familie).

M-am dus cu fetita mea la un loc de joaca in galeria Carrefour si, inainte de a da drumul tornadei sa bantuie libera, m-am gandit ca ar istet sa o duc la toaleta pentru a nu ma cara apoi cu ea acolo la 10 minute dupa ce m-am instalat comod la masa. Cum m-am mai ingrasat in ultima vreme si cum ma carasem si prin piata inainte de a ajunge aici, odata ajunsa in intimitatea toaletei m-am simtit libera sa-mi aranjez… sutienul, ca sa zic asa. Toate bune si frumoase. Am terminat treburile private, mi-am lasat copilul sa ii mai terorizeze si pe altii cateva ore (8 Ron/h chiar merita!) si ma asez la masa la cafeneaua “fitzoasa” de langa locul de joaca, unica din zona cu locuri pentru fumatori. Odata instalata comod incep sa ma scotocesc dupa pachetul de tigari cand, ce sa vezi? Ploverul meu era larg deschis avand incheiati doar nasturele de jos si cel de sus. LARG DESCHIS. In jur… duminica dimineata, ora de varf, 50 de persoane, daca nu le calculam pe cele pe langa care am trecut in drumul de intoarcere de la toaleta. Acum sper ca nimeni sa nu fi remarcat o mamica cu un brat de haine in mana si cu un rucsac imens, tragand de mana un copil nerabdator. Cand am ajuns la cafenea le-am mai si mutat decorul, cu tupeu, ca sa-mi vad odrasla in timp ce imi servesc berea mea rece (fara alcool! :) ). Dar mie imi place sa cred, macar pana m-oi vedea plecata de aici, ca nu a observat nimeni…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu