vineri, 26 octombrie 2012

Still smiling :)

Ma gandesc la el non-stop, merg prin casa zambind si fredonand de o inveselesc si pe pitica doar cu prezenta mea… ma simt fericita.

Simt ca plutesc. Nici nu-mi mai amintesc cand m-am simtit astfel ultima data. Sunt cu el si sunt happy, iar cand nu sunt cu el, gandul la el ma face happy. Asa cum sunt toate… sunt recunoscatoare ca sunt cu el, ca este asa cum este, chiar si cu rele. Nu pot sa va descriu: chiar si cand scriu astea si ma gandesc la el, simt fluturasii si zambesc idiot la ecran.

Intr-un fel, as vrea sa va pot scrie, macar aici pe blog, de ce imi place atat de mult de el, de ce imi este asa de drag, dar mi se pare mai frumos sa pastrez pentru mine cele mai importante lucruri care ma fac sa zambesc si sa plutesc. Ca un secret al meu Zâmbet.

Iubesc melodia asta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu