vineri, 2 martie 2012

Building nets out of chains

Ca sa poti inainta trebuie sa nu fii legat. Radacinile sunt bune. Ele iti dau puterea sa te inalti si stabilitatea de a rezista vanturilor si ploilor pentru a te putea bucura de razele zilelor frumoase. Lanturile, nu. Ele sunt catuse ce iti ingradesc orice miscare.

Barbatul care a dat in mine este barbatul in bratele caruia ma simt iubita, eu, doar eu… in acel moment. Dar nu acceptata. Si, ciudat, nu inteleasa. Si nu pentru ceea ce sunt, ci doar pentru ca exist. Barbatul care m-a facut de nenumarate ori sa-mi fie rusine ca sunt acolo cu el – ca il cunosc - este barbatul langa care ma simt in siguranta. Barbatul capabil sa ignore mesajele de a-si duce copilul la medic, lasandu-l sa mearga cu o masina cu “pana totala” este barbatul ce asteapta ore in sir pe holurile cabinetelor medicale. Barbatul ce poate trece prin fata spitalului unde este internat copilul lui fara sa urce sa-l vada macar o data este acelasi care-i aduce noaptea medicamente de la farmacie – sau uita ca a spus ca le va aduce. Cel mai imatur barbat pe care-l cunosc este parinte pentru copilul meu. Barbatul care stie s-o recunoasca pe Hannah Montana, este barbatul care trimite cadouri scumpe prin curier de ziua fiicei lui, fara a se obosi s-o vada. Barbatul pentru care, pentru a-l acoperi, am invatat sa-mi mint copilul din reflex, este barbatul pentru care fiica mea merita sa se bucure de a crede o minciuna. Barbatul ce se simte nedreptatit ca nu i se permite sa plece, a doua zi, impreuna cu curva aproape minora si petrecareata ce-l insotea in acea saptamana, la mare cu fiica lui de 4 ani, fiica de care nu s-a obosit sa se ocupe o zi pana atunci, sa plece fara nici o intrebare din moment ce ii este tata este barbatul ale carui laude si incurajari conteaza cel mai mult pentru fiica mea. Barbatul pe care trebuie sa ma bazez este barbatul care a facut efort pentru a ma rani, countless times. Doamne, lista e lunga. Si, realizez acum, ca oricat as incerca sa gasesc un echilibru, cele rele sunt foarte multe si mult prea importante. Clar!… Insa cele bune exista si ele si sunt mult mai multe decat cele rele. Cred. Sper. Singurul barbat care ma astept sa aiba incredere in mine, din… obisnuinta sau instinct, fara sa ma gandesc, este barbatul care a avut cea mai putina incredere in mine mereu. Atat de putina, incat nu a avut niciodata. De fapt nu-mi pot aduce aminte o singura ocazie in care sa fi avut cea mai mica ocazie sa se indoiasca si sa nu o fi facut-o.

Nu vreau sa-l ranesc – nu i-as spune niciodata astea. Pe langa asta, ar fi si inutil si malefic, caci numai cel mai fraier dintre naivi si-ar putea imagina ca ar putea aduce ceva bun.

Barbatul pe care nu-l pot ierta este cel pe care, pentru linistea mea sufleteasca doar, mi-as dori sa-l iert. Dar ca sa ierti iti trebuie curaj. Si speranta. Mereu. Fara ele nu se poate. Si cat curaj mai poti avea cand sti ca, orice ar fi, mai devreme sau mai tarziu, vei suferi iar. Si cata speranta poti sa ai, cand mereu a fost in van… Poate c-ar trebui doar sa fiu mai puternica – puternica, cand n-ai luxul sa nu iti pese??? cand sti ca acest lux nu il vei putea avea niciodata, toata viata, ca l-ai pierdut din oficiu??? Sa ai curaj, bazandu-te ca esti puternic… e stupid cand sti ca vei fi lovit (la figurat, de data asta). Daca un om vrea sa mearga pe mijlocul autostrazii, asteptandu-se sa nu pateasca nimic este dus la nebuni. De ce? Pentru ca nu are logica sa creada ca nu va fi lovit cand totul demonstreaza contrariul.

Aseara, cineva ce-l cunoaste destul de bine, mi-a spus ca-l invidiaza. Mi s-a explicat chiar si de ce, motivele – ce nu erau putine. Desi stiu ca mi se spunea doar ceea ce se spera sa sune bine si sa atinga o coarda sensibila, mi s-a parut un asemenea non-sens incat ma socheaza si acum. [incerc sa gasesc un alt cuvant in afara de arogant, pentru a descrie gestul de a spune asa ceva, dar nu-mi vine in minte nici unul…  care sa nu sune mizerabil, so… mergem pe arogant, desi urasc cuvantul ista de cand dau peste tot nas in nas cu oameni care se simt, toti, trend-setter-i cand il rostesc de parca-i in vocabularul lor de baza – si, da, “aroganta” intra tot aici!] Cum sa ai… de a spune ca il invidiezi - oricat, din orice motive si pe oricine ai vrea sa… duci pe campul de floricele la privit de stele?!

Cati oameni insa nu traiesc crezand ca iarba e mai verde in curtea vecinului?

This is what I’m listening to right now!

Vitas - Opera no. 2

Vezi mai multe video din muzica

[cute guy, really cuteComplice, desi ascult pentru melodie]

45 de comentarii:

  1. Sunt trairile tale in povestea asta? m-a impresionat foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  2. toti oamenii traiesc cu sentimentul de invidie.omul este o fiinta nativ competitiva..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant articolul. Sunt trairile tale cumva?

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ce voce are tipul cel dragut :P ... uimitor

    RăspundețiȘtergere
  5. :) A ierta inseamna a accepta si a merge mai departe fara ura in suflet..

    RăspundețiȘtergere
  6. M-a impresionat povestea asta, cred ca este foarte dureros sa treci prin asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  7. Copilul oricum isi va da seama la un moment dat cand se va face mai mare..momentan figurile parentale sunt cele mai importante pentru el..dar va stii la un moment dat...mult curaj..

    RăspundețiȘtergere
  8. imi plac articolele tale! mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place vocea celui din filmulet :)

    RăspundețiȘtergere
  10. am auzit si eu de astfel de barbati,dar ce sa faci daca tocmai de un asemenea om ne-am indragostit si ne-am ales sa traim??oricum trebuie sa mergi mai departe...frumoasa melodia,te relaxeaza,nuh?

    RăspundețiȘtergere
  11. M-a impresionat foarte mult ce ai scris! cred ca este experianta ta personala asta...

    RăspundețiȘtergere
  12. impresionant ceea ce ai scris,ai trait acest lucru??

    RăspundețiȘtergere
  13. E frumos sa rupi lanturile..:) E frumos sa te departezi...:) e frumos sa l lasi in urma si sa ii arati k se poate..!

    RăspundețiȘtergere
  14. Este greu sa accepti realitatea...dar unii nu sunt facuti pentru a avea o familie...

    RăspundețiȘtergere
  15. Acela nu este tata...cand stii ca al tau cpoil are o problema...sa nu te intereseze?! Ce fel de om poate fi asta?!

    RăspundețiȘtergere
  16. O sa isi dea seama cand o sa fie prea tarziu..

    RăspundețiȘtergere
  17. Am ramas impresionata de interpretare

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce sa invidieze la un asemenea om? poate superficialitatea....

    RăspundețiȘtergere
  19. melodia este foarte tare si articolul la fel.bravo

    RăspundețiȘtergere
  20. Exista si astfel de barbati din pacate...trebuie doar sa-i recunosti ca sa-i eviti pe viitor...

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce pleaca pe un drum..se intoarce pe altul nu uita!!:)

    RăspundețiȘtergere
  22. ce voce are vitas este de neegalat.felicitari pentru articol

    RăspundețiȘtergere
  23. Trebuie sa eviti astfel de persoane...nu aduc decat dezamagire si suferinta...

    RăspundețiȘtergere