luni, 27 februarie 2012

27.02.2004

Astazi se implinesc opt ani de cand bunicutza mea a… murit….

Cargo - Daca ploaia s-ar opri

Asculta mai multe audio rock

37 de comentarii:

  1. Este greu sa treci pente momente marcante ale vietii, atunci cand acestea sunt dure, si primite ca un pumn in fata. Persoanele dragi raman mereu in amintire.

    RăspundețiȘtergere
  2. :(....:( :( :( acesta ne este rostul //ne nastem pt a muri si murim pt a ne naste:|

    RăspundețiȘtergere
  3. Indiferent de cat timp a trecut peste nu putem sa trecem peste momentele astea care ne marcheaza viatza.)

    RăspundețiȘtergere
  4. :-<...imi rascoleste in suflet aceasta piesa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu ce simti...in fiecare an cand se apropie ziua in care a murit bunica mea devin foarte deprimata...se fac 5 anul asta...

    RăspundețiȘtergere
  6. Off off ce sa faci ... asta este viata ... :|

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu e nimic..ea si ar fii dorit ca tu sa iti atunci aminte de ea cu placere..si sa fii fericita..)

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiu ce simti...trec prin aceeasi situatie numai ca la mine este mai recenta pierderea...:(

    RăspundețiȘtergere
  9. Dumnezeu sa o ierte..din pacate acesta este firul vietii..;(

    RăspundețiȘtergere
  10. imi pare rau...acum cateva zile s-au implinit si la mine 4 ani de cand a murit bunica mea:(...minunata melodia

    RăspundețiȘtergere
  11. Te inteleg perfect...si la mine au trecut cativa ani si nu trece o zi sa nu ma gandesc la ea...

    RăspundețiȘtergere
  12. O melodie la fel de trista ca si povestea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu de fiecare data cand mi aduc aminte de o persoana care acum nu mai e langa mine..imi aduc aminte de toate momentele.. frumoase petrecute..si ii multumesc pentru asta..

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt tare triste aceste momente :|

    RăspundețiȘtergere
  15. imi pare rau! dar toti plecam la un moment dat :|

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoasa melodia...si stiu ca desi au trecut ani inca nu o poti uita...inca te mai intristeaza pierderea ei, este si normal...dar asa este viata...avem parte si de astfel de momente din pacate

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu nici nu vreau sa ma gandesc la momentul acela :|

    RăspundețiȘtergere
  18. Iti inteleg tristetea...cred ca fiecare am avut o pierdere semnificativa in viata noastra...:(

    RăspundețiȘtergere
  19. Dumnezeu sa o ierte! nu iti face griji..ea e mereu langa tine!!:)trebuie doar sa inchizi ochii si sa te gandesti la ea:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Este o melodie tare emotionanta, dar si frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  21. Trecem si prin astfel de momente in viata din pacate asta este cursul vietii...

    RăspundețiȘtergere
  22. imi pare rau stiu cum e sa treci prin asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce sa faci ... asta este viata ...
    ps: melodie superba

    RăspundețiȘtergere
  24. Asta este cursul vietii...cu totii trecem prin asa ceva...

    RăspundețiȘtergere