vineri, 30 septembrie 2011

Copy-paste

Hi-hi! Mi-a iesit! Au dreptate aia cand spun ca munca cu HTML este migaloasa. Aseara am modificat marimea casetelor unor playere, din aproape in aproape, de ma usturau ochii de la atata urmarit randuri anoste, pana am lasat-o balta (da… m-am prins tarziu ca daca dai scroll doaaar putin mai jos la “embed” in YouTube, au si optiunea de a le copia la marimea la care le vrei, fara sa mai tot cauti multipli de 4, fara sa mai faci o gramada de scaderi…),  iar acum, pentru cateva prostii, am dat la copy-paste de m-am saturat!… Si cum tanti Mitza (me – de mine vorbesc, dar imi merit titlul asta momentan!) nu s-a gandit sa formateze, de prima data, titlurile in bold…

Dar am reusit sa mut clipurile video postate si pe o pagina separata, ca sa poata fi vizualizate si fara sa se incurce lumea de restul posturilor mele! Am incercat sa fac o separare prin tag-uri, dar asta mi se pare mult mai ok.

As vrea sa nu fie statice paginileTristețe, sa pot posta direct in ele Tristețe!… Asa ca o sa le las si ca posturi, ca sa se poata deschide fiecare intr-o pagina separata…

Tristețe

Un comentariu: