luni, 19 octombrie 2015

Zile "normale"

Candva in ultimul timp m-am prins ca fie invat sa-mi aduc oile "bune" in curtea "buna", fie nu poate sa imi fie bine, orice mi-ar da Domnul! Acum... care oi, cate, cum, in care curte, in care mod si de ce astfel si nu altfel, in ce fel s-o fac si ce si cum sa invat, macar, pt asta etc.-etc.... tot nu m-am prins!

Zilele bune erau cele in care nimic rau nu se intampla. Acum... is cele in care ceva ce macar pare bun se intampla, lol!

Astazi am vazut cat nu conteaza ce si cum poti cumpara, cat nu esti ok cu cine esti tu si datorita a cum esti tu. Am vazut cum o faci...
Am vazut cum cel mai istet vrea sa renunte pentru binele lui si cand e ceva radical si greu de dus pt el. Am vazut cum n-o poate face.
Am citit litere simtind ca ma scald in intelepciunea generos de frumoasa, cel putin, a, macar, unei vieti, pline si lungi, stiind ca nu ma voi mai putea bucura de asta mult timp, exact de asta, asa, "identic". Am vazut cum, totusi, o fac - cum putem s-o facem, cu totii.
As putea continua, dar am trait si vazut multe si azi, Slava Domnului!

E mai greu asa, cu "cele in care ceva ce macar pare bun se intampla", dar... e ce aleg de mult timp - dintotdeauna, de fapt, dupa cum sunt.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu