duminică, 30 ianuarie 2011

Oare cum ar fi?

Mi-ar placea sa am multi copii, unii chiar mai mari decat fetita mea, adoptati, vecini de la 0 la… 100 de ani, tinerii cu bun simt si un suflet bun si batranii cu o fire vesela, sa facem schimb de vizite cu couch-surferi cat mai diferiti si mai interesanti, sa avem cel putin un caine si o pisicutza, pe langa alte animalutze, sa cresc flori si legume si puishori care sa moara de batranetze, sa ma plimb cu bicicleta si sa cant la chitara si la pian, sa desenez s.a. gen diy, sa zbor cu paratanta in zilele frumoase de vara, sa merg pe jos duminica si de sarbatori, cu familia, la Biserica, sa citesc tot ceea ce-mi doresc, sa gatesc, sa scriu, sa fac voluntariat, sa fiu invatatoare, diriginta si profesoara de stiintele naturii sau matematica, traind decent din salariul acesta, cu toata familia mea, plus sa am revista mea, sa merg la o facultate unde sa nu iti spuna ce sa gandesti, ci unde sa te indemne sa studiezi mereu ceea ce te intereseaza si sa-ti pui propriile intrebari pentru a invata cum sa gasesti mereu alte modalitati de a schimba lucrurile in bine, sa locuiesc intr-un orashel mic, dar plin de viata, cat mai aproape de munte, cu multi copaci si patru anotimpuri, cu cel putin un rauletz/lacushor si intr-o comunitate unita de oameni ce au valori asemanatoare cu ale mele si care fac multe lucruri impreuna si pentru care sa pot face mereu ceva pentru a o face mai frumoasa, mai buna. Si sa am timp de toate. Si energie. Si sa am in jur toata familia si foarte multi oameni pe care sa-i iubesc, sa-i respect si in care sa am incredere (incredere, in general vorbind). Hmm… cred ca si fetitei i-ar placea toate acestea la fel de mult!

P.S. LOL Era sa uit: iar alaturi sa am un om pe care sa-l iubesc mereu altfel si tot timpul la fel, un barbat pe care sa-l cunosc cum imi simt sufletul, in care sa am incredere si pe care sa-l respect, care sa aiba aceleasi valori ca si mine, caruia sa-i fac viata mai frumoasa si care sa ma iubeasca pentru ceea ce sunt eu si doar pentru atat.

Da, am avut o zi grozava ieri!

Cel mai mult imi place sa vad ochishorii fetitzei mele sclipind de fericire in libertate!…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu